11 d'abril de 2012

Beques de CatalunyaCaixa per a dos màsters de la UdL

. Se'n beneficiarà l'alumnat de l'European Forestry i Biotecnologia en Ciències de la Salut
audio
Beques CatalunyaCaixa / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Els representants de la UdL amb els de CatalunyaCaixa / FOTO: UdL
baixcorva
L'alumnat de dos màsters de la Universitat de Lleida (UdL) es podrà beneficiar de  les beques de CatalunyaCaixa, gràcies a un conveni que han firmat avui el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el director de l'àrea de Coneixement, Educació i Recerca de la Fundació CatalunyaCaixa, Salvador Garcia. Es tracta de l'Erasmus Mundus European Forestry i el Màster en Biotecnologia en Ciències de la Salut. En el marc del seu Programa de Beques per a Màsters d'Excel·lència, la Fundació finançarà la totalitat de la matrícula, més un ajut per a l'alumne.

L'European Forestry és un programa de dos anys impartit per diferents universitats europees i centres col·laboradors internacionals centrat en els diferents sistemes ecològics forestals, el seu funcionament i les seues implicacions en la societat. Mentre, el Màster en Biotecnologia en Ciències de la Salut té com a objectiu la formació d'investigadors en recerca biomèdica capaços de desenvolupar i aplicar mètodes de biologia molecular i cel·lular en problemes de salut humana des d'una perspectiva biotecnològica.

El programa de beques de CatalunyaCaixa distingeix màsters amb projecció internacional, que s'imparteixen en anglès, són orientats a la recerca i compten amb un equip docent de prestigi. L'estudiantat beneficiari el decidirà un comitè conjunt UdL-Fundació. La vigència del conveni de col·laboració s'estén al curs 2012-2013, tot i que es pot renovar si les dos parts estan interessades.

. Acord pel programa Professors i Ciència

En el mateix acte també s'ha signat un altre acord entre l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la UdL i la Fundació CatalunyaCaixa pel Programa Professors i Ciència, dirigit al professorat de secundària i Batxillerat, que es durà a terme en col·laboració amb els principals centres de recerca de Catalunya. L'ETSEA impartirà el curs Canviar els gens per millorar el món. A banda de la directora d'ETSEA, Rosa Teira, a la signatura també han assistit el gerent de la UdL, Josep Maria Sentís, i la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila.

print enrera pujar