11 de febrer de 2009

La UdL organitza aquest dijous a Mollerussa les fases finals dels Campionats Universitaris d'handbol femení i de waterpolo i voleibol masculí

L'equip de volei de la UdL es va imposar als Campionats Universitaris del 2008
[+] AMPLIAR IMATGEL'equip de voleibol masculí de la UdL va ser campió al 2008
El Servei d'Esports de la Universitat de Lleida organitza aquest dijous, 12 de febrer, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Mollerussa i la resta d'universitats catalanes, dos finals i una semifinal dels Campionats Universitaris de Catalunya.

La final de waterpolo masculí, que començarà a disputar-se a les 11.00h a la piscina municipal de la capital del Pla d'Urgell, enfrontarà a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat de Girona (UdG). La final d'handbol femení s'iniciarà a les 10.30h al pavelló poliesportiu de Mollerussa. Hi prendran part la UdL, la UdG, la UB, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Rovira i Virgili. Al mateix escenari tindrà lloc la semifinal de voleibol masculí entre els equips de la UdL i la UPC.

La UdL també organitza les fases finals de bàdminton (masculí, femení i mixt), escacs femení, tennis taula (masculí i femení) i tir amb arc (masculí i femení). Aquestes proves tindran lloc el proper mes de març.