12 de maig de 2005

La UdL obre les portes als pares i mares dels seus futurs alumnes

El proper 28 de maig la Universitat de Lleida obrirà les seues portes als familiars dels futurs alumnes de la UdL en el què serà Primera Jornada de Campus Oberts per a Pares i Mares.

Aquesta jornada, que s'adreça als familiars dels estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida, comarques i la Franja de Ponent, té com a objectiu donar a conèixer la UdL, donant també resposta a la demanda que les associacions de pares i mares han adreçat en aquest sentit a la Universitat.

El punt de trobada serà el Centre de Cultures del Campus de Cappont d'on sortiran els autocars per traslladar els familiars als centres que hagin demanat conèixer. Allí seran rebuts pel degà o director i l'administrador de centre que els parlaran de les titulacions que s'imparteixen i dels serveis que els estudiants poden trobar en cadascun dels campus.

La visita finalitzarà a l'edifici del Rectorat on seran atesos pel rector i el president del Consell Social. Aquesta és la primera vegada que abans d'iniciar el curs acadèmic els pares i mares dels futurs alumnes poden conèixer in situ el lloc on es desenvoluparà la vida acadèmica dels seus fills. La UdL ha habilitat una pàgina web i un telèfon on es podrà formalitzar la inscripció per participar en les jornades.