12 de maig de 2010

L'Escola Universitària d'Infermeria rep una placa de la Paeria al mèrit educatiu i pedagògic
audio
Premis a l'Escola d'Infermeria de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE La directora de l'Escola, Luisa Guitard, rep la placa de mans de l'alcalde
Foto: Hermínia Sirvent / Paeria
La directora de l'Escola, Luisa Guitard, va ser l'encarregada de recollir la distinció, que coincideix amb el vint-i-cinquè aniversari d'aquest centre de la UdL. En el seu origen va ser Escola d’Ajudants Tècnics Sanitaris. Després, Escola Universitària d’Infermeria i, des de desembre de 2009, és la Facultat d’Infermeria de la Universitat de Lleida. L'alcalde, Àngel Ros, ha destacat el "llarg camí per atendre les necessitats sanitàries de Lleida, amb la formació de titulats i titulades altament qualificats, que ens presten uns serveis indispensables".

El lliurament de les plaques i medalles de la Paeria va tenir lloc en el marc del pregó de la Festa Major de Maig, protagonitzat enguany pel president del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, Ramon Font. Una de les plaques al mèrit esportiu ha estat pel Club Esportiu INEFC. Altres distingits amb una placa: la Parròquia de Sant Josep Obrer dels Magraners, la Llar Municipal de Jubilats de l'Ereta, el Col·lectiu Cultural Cappont, el Grup Sardanista Huracans, el Centre Cultural Lleidatà de Dansaires, el Club de Vehicles Històrics de Lleida, el Col·legi Dominiques-L'Anunciata, i les escoles Joc de la Bola, la Ginesta i Terres de Ponent. Les medalles han estat per Anicet Cosialls , Pepita Raimundi (a títol pòstum), Mercè Mor i Pepita Cervera.