13 de novembre de 2008

. La UdL formarà professors de religió gràcies a un conveni signat amb l'IREL

Conveni UdL-IREL
Ramon Prat i Joan Viñas durant la signatura
La Universitat de Lleida (UdL) i l'Institut Superior de Ciències Religioses de Lleida (IREL) han signat aquest dimecres un conveni de col·laboració per a la formació de graduats en Educació Primària i en Educació Infantil com a mestres de religió. Perquè aquests puguin obtenir la Declaració Eclesiàstica d'Idoneïtat hauran de cursar un total de 24 crèdits: 12 a l'IREL, 6 a la Facultat de Ciències de l'Educació i 6 més al Servei d'Assistència i Formació Religiosa de la UdL.

La firma del conveni, que començarà a aplicar-se a partir del curs 2009-2010, ha anat a càrrec del rector de la Universitat de Lleida, Joan Viñas, i el director de l'IREL, Joan Prat. El document s'emmarca en l'Acord entre l'Estat espanyol i la Santa Seu sobre Ensenyament i Afers Culturals i en el conveni entre la UdL i el Bisbat de Lleida.