13 de novembre de 2013

Universitaris brasilers i austríacs visiten Infermeria amb motiu de la Trobada de Cures

Trobada de cures / Infermeria de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEL'acte d'inauguració ha tingut lloc a la Llotja / FOTO: Missatges
baixcorva
Professorat i estudiantat de grau, màster i doctorat d'Infermeria de les universitats de Sao Paulo (Brasil) i de Cències Aplicades de Krems (Austria) han visitat la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Lleida, (UdL) amb motiu de la celebració a Lleida de la XVII Trobada Internacional d'Investigació en Cures.

Els universitaris han conegut les instal·lacions de la facultat, així com diferents centres sociosanitaris de la ciutat en el marc d'un taller sobre emergències programat en aquesta trobada científica que finalitza el proper dia 15.

La Facultat d'Infermeria preveu signar acords de col·laboració en docència i recerca amb les universitats de Sao Paulo i de Krems per a l'intercanvi de professorat i d'estudiantat

La XVII Trobada Internacional d’Investigació en Cures, amb més de 500 participants, ha estat organitzada per l'Institut de Salut Carlos III de Madrid, en col·laboració amb la Facultat d'Infermeria de la UdL i el Col·legi oficial d'infermeres i infermers de Lleida, a més d'altres entitats.

Avui, el rector de la UdL, n'ha presidit la inauguració tot remarcant la importància de la investigació en temes sanitaris i que les diferents institucions treballin plegats en aquest sentit. Ha estat acompanyat dels organitzadors i de representants de les institucions col·laboradores. La conferència inaugural sobre la vacuna del papil·loma humà, que havia de pronunciar la metgessa i monja benedictina Teresa Forcades, ha estat cancel·lada per la pròpia organització que l'havia convidada.