14 de juny de 2010

Les pràctiques en empreses centren la darrera reunió del Transversalis a Tolosa
audio
Transversalis UdL [+] AMPLIAR IMATGE Un dels tallers celebrats a Tolosa (França)
Les pràctiques en empreses i la figura del formador han centrat la darrera reunió de la Plataforma transfronterera universitat i ocupació, en què participa la UdL juntament amb altres universitats. La trobada, que ha tingut lloc a la ciutat francesa de Tolosa, ha servit per compartir experiències i identificar oportunitats de millora.

El programa, dotat amb 42.000 euros, és una de les set accions del programa europeu Transversalis on hi participen les universitats de Lleida, Girona, Saragossa, Andorra, Perpinyà, i Tolosa II i III, amb l'objectiu de reforçar la integració econòmica i social del territori transfronterer franc-espanyol.

El quart taller tindrà lloc a Perpinyà el proper mes d'octubre.