14 de juny de 2013

GFT contractarà cinc alumnes de l'EPS per treballar a Alemanya

EPS UdL
[+] AMPLIAR IMATGEEl curs tindrà lloc a l'EPS al juliol / Foto: UdL
baixcorva
Un mínim de cinc alumnes o graduats de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida s'incorporaran al setembre a l'empresa GFT, proveïdor de solucions i serveis de tecnologies de la informació, en una de les seus que la companyia té a Alemanya. Els seleccionats treballaran amb els clients de GFT a Frankfurt o Stuttgart, per un mínim de 6 mesos i amb condicions contractuals alemanyes.

Abans però, hauran de formar-se en sistemes informàtics bancaris i alemany bàsic en un curs que l'EPS i GFT han organitzat conjuntament i que es durà a terme entre el 3 i 31 de juliol a les instal·lacions del centre. Es tracta d’un curs presencial intensiu amb una càrrega lectiva de 120 hores: 40 hores de formació en tecnologies informàtiques, i 80 hores de formació elemental d’alemany, de dilluns a divendres, matins i tarda.

El curs s’adreça a estudiants i titulats de Màster de la branca informàtica, estudiants d’últim curs d’estudis de grau de la branca informàtica i enginyeria d’altres branques que vulguin reciclar-se en aquest camp. Segons el director de l'EPS, Francesc Giné, "es tracta d’una oferta formativa força interessant amb la qual l’Escola Politècnica Superior intenta donar resposta a les necessitats laborals dels seus estudiants, tot fomentant l’accés al mercat laboral internacional".

Curs Estiu GFT-EPS. Introducció als grans sistemes informàtics dels bancs