15 de juny de 2010

Gerard Piris, alumne de la UdL, aconsegueix l'or al Mundial Universitari de Golf
audio
Gerard Piris, de la Universitat de Lleida, or al mundial de golf [+] AMPLIAR IMATGE Gerard Piris
Foto: Universitat de Màlaga
L'alumne de la Universitat de Lleida Gerard Piris Mateu s'ha proclamat campió del món universitari de golf en la competició que s'ha disputat a Antequera, Màlaga. Piris va signar una targeta de 281 cops, després de tres dures jornades. En la darrera va aconseguir superar el líder provisional, el japonès Yoshinori Fujimoto.

En aquest mundial universitari la plata ha estat pel també lleidatà Carles Pigem, amb un total 274 cops, i el bronze, pel coreà Sung-Heak Park. Pel que fa a la competició per equips, Espanya ha aconseguit el tercer lloc. L'or se l'ha penjat el conjunt de Corea i l'argent, el de Japó.