15 de maig de 2009

El període de matriculació de la Universitat d'Estiu 2009 arrenca amb bon ritme i rècord d'inscrits, amb 275 persones en només una setmana

Universitat d'Estiu de la UdL 2009
Es tracta d'una xifra rècord que representa el millor inici de les disset edicions que compleix la Universitat d'Estiu de la UdL. Un 37% dels inscrits són de fora de Lleida, principalment de la resta de Catalunya tot i que també n'hi ha de les Illes Balears, València, Almeria, Jaén, Bizkaia, Navarra, Alemanya, Brasil, Finlàndia i Suècia.

El programa ha despertat l'interès, sobretot, de professionals com enginyers, professors o arquitectes, a banda d'estudiants i jubilats. Entre els cursos que han registrat més matriculacions destaquen /Migracions a la Mediterrània: Algerians entre Dos Ribes/ , el primer que s'impartirà de forma virtual; /Un Cop d'Ull a l'Univers/, que suposarà l'estrena d'Àger com a seu de la Universitat d'Estiu; Pintura Mural: La Llum i el Color; Educació i Conflicte: El Paper del Joc com a Element de Socialització; i El Cavall com a Suport Pedagògic en l'Adquisició de Competències d'Ajust Social, entre d'altres.

La 17a Universitat d'Estiu de la UdL ofereix un total de 41 cursos. El període de matrícula romandrà obert, mentre quedin places disponibles, fins el dia abans de l'inici de les classes. Tots aquells que formalitzin la preinscripció abans del 29 de maig obtenen un descompte del 15%. Entre els dies 1 i 19 de juny, la reducció és del 10%.