15 de març de 2010

El nou catàleg d'Edicions de la UdL, amb portada de Pérez Pallarés, inclou 57 novetats respecte al del curs anterior
audio
Catàleg de Publicacions de la UdLEl servei d'Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida acaba d'enllestir el catàleg de publicacions 2010-2011, que inclou 57 novetats respecte l'anterior. Seguint la iniciativa impulsada l'any passat, la portada ha estat il·lustrada per un artista reconegut. En aquest cas, el lleidatà Víctor Pérez Pallarés, amb una obra feta expressament per a l'ocasió. Cal recordar que a l'últim catàleg va col·laborar el pintor i il·lustrador de La Seu d'Urgell Perico Pastor.

Edicions de la Universitat de Lleida té com a objectius principals difondre la recerca dels diferents camps del coneixement i divulgar-los de manera rigorosa. El fons editorial de la UdL està format per aproximadament un miler de títols. Destaquen, entre d'altres, les col·leccions Eines, Espai / Temps, El Fil d'Ariadna i Biblioteca Literària de Ponent.