16 d'abril de 2012

audio
Exàmens a la Universitat de Lleida
baixcorva
La Universitat de Lleida, serà enguany un dels 8 centres autoritzats a Catalunya per l'Instituto Cervantes per a dur a terme l'examen dels Diplomes d'Espanyol com a Llengua Estrangera (DELE). Aquestes proves, que enguany tindran lloc en 700 centres de més de 100 països del món -entre universitats, acadèmies, ambaixades, consolats i centres del Cervantes-, avaluen el grau de competència i domini de l'espanyol, tenint en compte totes les variants de l'idioma.

A Catalunya, seran les universitats de Lleida, Barcelona, Vic, Pompeu Fabra i Ramon Llull, a més de dos acadèmies, on se celebraran els exàmens per obtenir algun dels nivells dels DELE (A1, A2, B1, B2, C1 i C2), els propers 25 i 26 de maig. En el cas de Lleida, els coordina el Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica, i tindran lloc a l'Edifici del Rectorat. La preinscripció es pot fer fins demà al correu electrònic: mcalero@filcef.udl.cat

Examen de los Diplomas de Español como Lengua Extranjera (DELE) en la UdL