16 de desembre de 2009

La UdL presenta a la xarxa d'Ecoentitats de Lleida les mesures mediambientals i de sostenibilitat que ha adoptat la institució
audio
reciclapaperUdL
La Universitat de Lleida, que forma part d'aquesta xarxa des del 2008, ha explicat als participants les mesures ambientals i de foment de la mobilitat que està duent a terme com ara la introducció de criteris mediambientals en la compra i ús del paper, l'estalvi d'aigua i l'aprofitament d'aigües de pluja i de nivell freàtic, l'elaboració i implantació del Pla de gestió de residus, l'eficiència i l'estalvi energètic, i diverses mesures per impulsar l'ús de la bicicleta i el transport públic entre la comunitat universitària.

A aquesta trobada d'ecoentitats, que s'ha celebrat al campus de Cappont, hi han assistit el vicerector d'Infraestructures i Tecnologies de la Informació de la UdL, Pere Solà, i els regidors de Sensibilització Mediambiental i de Medi Ambient i Horta de la Paeria, Joan Gómez i Josep Barberà, respectivament.

Ecoentitats és un programa de suport a les associacions de Lleida que es volen comprometre a treballar per millorar la seua relació amb el medi ambient i la sostenibilitat. Actualment, hi participen 34 entitats.