16 de maig de 2011

Pràctiques per a l'alumnat de la UdL a Sant Joan de Déu
audio
Pràctiques a Sant Joan de Déu. Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEUn moment de la signatura / FOTO: UdL

L'estudiantat dels graus de Medicina, Infermeria, Psicologia, Treball Social i Fisioteràpia, podrà fer, a partir del proper curs acadèmic, les seues pràctiques al Centre de serveis de salut mental que Sant Joan de Déu té a la ciutat de Lleida destinat a la població infantil i juvenil.

Així es recull en el conveni de col·laboració en l'àmbit assistencial, docent i de recerca que avui han signat el rector en funcions de la UdL, Joan Viñas, i el Germà Provincial de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, província d’Aragó-Sant Rafael, Pascual Piles.

Ambdós institucions han valorat molt positivament la posada en marxa de l'acord que amplia el nombre de centres de pràctiques per a l'alumnat dels graus relacionats amb Ciències de la Salut, així com la col·laboració en recerca i docència dels professionals de Sant Joan de Déu amb la Universitat de Lleida.