17 de febrer de 2010

Prop de 90 originals opten a la tretzena edició del concurs de cartells, que es resoldrà el 26 de febrer
audio

La Universitat de Lleida ha rebut un total de 89 originals en la tretzena edició del concurs de cartells de la Universitat d'Estiu. El 70% de les obres presentades han arribat de fora de Lleida. La procedència ha estat molt variada. Les propostes han arribat des de Barcelona, Madrid, Saragossa, València, Alacant, Múrcia, Navarra, Bilbao, Logronyo, Oviedo, A Corunya, Pontevedra, Vigo, Sevilla, Valladolid, Canàries, Alemanya, Andorra i el Regne Unit.

El veredicte del jurat es coneixerà el proper divendres 26 de febrer. Tots els originals s'exposaran a partir del 23 al v estíbul del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.

La Universitat d'Estiu de la UdL arribarà enguany a la seua divuitena edició. L'anterior va comptar amb un total de 925 alumnes, que van participar als 36 cursos celebrats a La Seu d'Urgell, Lleida, Tremp, Àger, Erill la Vall i Seròs.

Finalistes del Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu[+] AMPLIAR IMATGE
Finalistes de l'edició del 2009