19 de gener de 2011

El curs sobre identificació de males herbes arriba a la 15a edició
audio
Malherbologia. Foto: Jordi Recasens. Universitat de Lleida

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la UdL acollirà, a partir del proper 1 de febrer, la quinzena edició del Curs d'Especialització en Tècniques de Reconeixement de Plàntules i Diàspores de Males Herbes. Dirigit pel professor Jordi Recasens, està adreçat a professionals d'empreses de fitosanitaris, productors agrícoles o estudiants que tinguin activitats relacionades amb el control de males herbes.

La formació pretén ajudar a identificar de forma correcta i eficient aquestes plantes en un estadi molt primerenc, així com optimitzar les estratègies de control i afavorir un ús més sostenible dels herbicides. El desenvolupament del curs és eminentment pràctic, tant en laboratori com en camp.