2 de febrer de 2010

La UdL renova el seu acord de col·laboració amb l'Institute for Executive Development de Xile
audio
conveni Universitat de Lleida - IEDE Xile
[+] AMPLIAR IMATGE El rector Joan Viñas amb el director general de l'IEDE, Jorge Monsalves
La Universitat de Lleida i l'Institute for Executive Development (IEDE) de Xile han ratificat avui la seua línia de cooperació acadèmica en l'àmbit dels estudis de tercer cicle. D'aquesta manera es dóna continuïtat a una col·laboració iniciada l'any 1999, que ha permès a professors de la UdL formar doctors al país sud-americà.

El rector de la UdL, Joan Viñas, i el director general de l'IEDE, Jorge Monsalves, han firmat un protocol addicional als acords de cooperació amb una vigència de tres anys prorrogables per períodes de la mateixa durada.