2 de juny de 2009

III edició dels Premis a les millors idees empresarials d'universitaris de les terres de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEls guardonats amb els representants de la Diputació, Caixa Manresa i UdL.
Foto: Diputació de Lleida
Josep M. Rodés i Gerard Florensa, diplomats en Ciències Empresarials, van obtenir el primer premi pel projecte "Sanoli", una empresa que comercialitzarà oli d'oliva verge amb marca pròpia, mentre que Pilar Montraveta, titulada en Enginyeria Agrària, va ser guardonada amb el segon per "Indústria de fruita de IV gamma", dedicada a la producció de fruites i verdures de quarta gamma. La dotació del primer premi és de 1.500 euros i el segon de 500.

Aquesta és la tercera edició dels Premis a les millors idees empresarials d'universitaris de les terres de Lleida que convoca la Diputació i Patrocina Caixa Manresa. Volen promoure l'esperit emprenedor i l'autocupació entre els estudiants universitaris de les nostres comarques per dinamitzar i modernitzar el teixit empresarial.