2 de març de 2010

Personatges femenins de la literatura protagonitzen el proper espectacle teatral a la UdL. "Dones de blues" es representa el proper dijous
audio
Dones de Blues a la UdL
Un moment de "Dones de blues"
Meuques tavernàries, dones innocents, irades, burgeses, resignades, maltractades, malmaridades, maleïdes, alegres, lluitadores i embogides són les protagonistes de Dones de blues, el proper espectacle teatral que es presenta a la Universitat de Lleida.

La companyia Nurosfera, integrada per Núria Casado i Ferran Farré, professors de la UdL i de l'Aula de Teatre respectivament, interpretaran dijous, dia 4, a les 12 del migdia, al Rectorat de la UdL, aquesta lectura dramatitzada de poemes que té com a fil conductor la història trista (el blues) d'una sèrie de personatges femenins de la literatura.

Xavier Macià, Pere Rovira, Montserrat Abelló, Martí i Pol, Manuel Machado, Gil de Biedma, Sylvia Plath, Anne Sexton, Emily Dickinson, François Villin són alguns dels autors seleccionats per a aquest espectacle organitzat per la Facultat de Lletres i l'Aula de Poesia de la UdL Jordi Jové. Dirigida per l'escriptor lleidatà, Ramon Rubinat, aquesta obra en català, castellà i anglès ja s'ha pogut veure a Mollerussa, Balaguer, Almenar i Lleida.