2 de setembre de 2009

. La Generalitat reconeix la qualitat docent
audio
Estudiants de l'Escola Politècnia Superior de la UdLEstudiants de l'EPS
L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) rebrà el proper dia 18 de setembre un dels Premis Jaume Vicens Vives que la Generalitat atorga per promoure l'excel·lència en la docència universitària. Es tracta d'un dels cinc guardons col·lectius, dotat amb 20.000 euros cadascun. L'import s'ha de destinar a projectes d'innovació o de millora docent.

El Govern català ha reconegut el professorat de l'EPS per l'elaboració del projecte El portafoli com a eina per a tutoritzar els treballs de fi de carrera i millorar les competències de l'alumnat.

Els guardons es lliuraran el dia 18 de setembre a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, a la ciutat de Barcelona, en el transcurs de l'acte d'inauguració oficial del curs acadèmic del sistema universitari català encapçalat pel president de la Generalitat, José Montilla.