20 d'abril de 2009

El Servei de Publicacions ofereix descomptes especials en obres editades per la UdL coincidint amb la diada de Sant Jordi

Punt de venda del Servei de Publicacions a l'edifici Polivalent de Cappont a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEPunt de venda del Servei de Publicacions a l'edifici Polivalent de Cappont
El servei d'Edicions i Publicacions de la UdL ofereix obres d'antropologia, sociologia, art, arquitectura, història de l'art, ciències econòmiques i empresarials, didàctica, dret, esports, ciències de la natura i de la vida, física, matemàtiques, geografia, història, llengua, literatura i música.

Els preus reduïts, amb descomptes del 10% -el màxim que permet la llei-, s'aplicaran tant als membres de la comunitat universitària com al públic en general als més de 600 títols del catàleg. L'horari de venda directa al mateix servei s'ampliarà el 23 d'abril, de 9h a 14h i de 15h a 17h.

També amb motiu del dia del llibre, el Centre d'Informació i Documentació per al Desenvolupament de la UdL surt al carrer per donar a conèixer les seues publicacions de les col·leccions Sud-Nord i Al voltant de... La parada estarà ubicada davant de la Catedral Nova entre les 10h i les 20h.