20 de juny de 2011

Francesc Giné, nou director de l'Escola Politècnica Superior
audio
Francesc Giné, nou director de l'EPS de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Gabriel Pérez, Margarita Moltó, Francesc Giné, Cristian Solé i Toni Granollers / FOTO: UdL

El Saló Víctor Siurana ha acollit avui la presa de possessió del nou director de l'Escola Politècnica Superior, (EPS) Francesc Giné, que substitueix en el càrrec a Ferran Badia, actual vicerector de Planificació, Innovació i Empresa. L'equip de Giné està integrat per Cristian Solé (sotsdirector), Margarita Moltó (secretària acadèmica), Gabriel Pérez (cap d'estudis d'Edificació i Industrials) i Toni Granollers (cap d'estudis d'Informàtica).

Giné, que ha recordat en el seu discurs la trajectòria de l'Escola i les distincions obtingudes en qualitat docent i de doctorat durant els darrers anys, ha enumerat els reptes que ell i el seu equip s'han fixat per aquesta nova etapa: ser referents a Catalunya en el Màster en Enginyeria Industrial, millorar la relació amb les empreses, captar més fons externs pel que fa a recerca, que l'Escola no perdi el contacte amb els seus titulats, potenciar la mobilitat de l'estudiantat de l'EPS a l'exterior, i captar alumnat estranger. En aquest sentit, Giné ha afirmat que la intenció de la direcció és incrementar el proper curs el nombre d'assignatures que s'imparteixen en anglès, tant en el grau com en el postgrau.

Per la seua part, el rector de la UdL, Roberto Fernández, ha donat el seu suport a la direcció i ha agraït als anteriors equips la feina feta.