21 de febrer de 2012

La UdL rebrà en dos anys 120.000 euros de la Diputació per docència, recerca i activitats culturals
audio
Conveni Diputació - Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment de la signatura del conveni /
FOTO: Diputació de Lleida
baixcorva
Aquesta subvenció, que comprèn les anualitats 2012 i 2013, té com a objectiu col·laborar en el desenvolupament de projectes destinats a reforçar la qualitat de la docència, impulsar la investigació, millorar l'eficiència de la gestió acadèmica, facilitar l'accés a programes de formació contínua i potenciar la projecció internacional i l'oferta cultural de la Universitat de Lleida.

Avui, el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernández, han signat aquest conveni col·laboració que ratifica el compromís de l'ens provincial amb la Universitat.

Reñé ha destacat que l'acord demostra la implicació de la Diputació amb el territori i amb la tasca que duu a terme la Universitat de Lleida, mentre que el rector ha recordat que per fer una universitat d’excel·lència és absolutament fonamental la relació de la institució amb la societat i especialment amb les institucions públiques del territori.

El conveni també preveu que la Diputació de Lleida, dins de les seues possibilitats, permetrà que alumnat dels darrers cursos de la Universitat pugui realitzar pràctiques a la institució, mitjançant els convenis universitat – empresa i a través del Patronat de Promoció Econòmica es podran fer activitats de formació i d’assessorament a joves emprenedors provinents de l’àmbit universitari.