22 de juliol de 2013

Estudiantat d'occità de la UdL, a l'Estivada de Rodés

Estivada Roses / Foto: Wikimedia
[+] AMPLIAR IMATGETreballen com a voluntaris en aquesta trobada al municipi francès / Foto: Wikimedia Commons
baixcorva
Un grup d'estudiants d'occità de la Universitat de Lleida (UdL) participa com a voluntaris a l'Estivada de Rodés, la cita anual més important de la llengua i la cultura occitana. La trobada té lloc entre els dies 23 i 28 de juliol a la capital de Roergue, el departament francès de l'Avairon, a la regió de Midi-Pyrénées.

El programa de l'Estivada inclou conferències, col·loquis, activitats literàries, tallers gastronòmics, balls populars i grans concerts. L'alumnat de la UdL, del darrer curs del Grau en Estudis Catalans i Occitans, té l'oportunitat de viure la setmana cultural des de dins i millorar l'ús pràctic d'aquesta llengua.