22 de març de 2012

La UdL, present al Saló de l'Ensenyament de Barcelona
audio
La Universitat de Lleida al Saló de l'Ensenyament
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Sánchez, Vila, Fernández, Castellà i Alsina a l'estand de la UdL / FOTO: UdL
baixcorva
El rector de la UdL, Roberto Fernández, ha participat avui en la inauguració del 23è Saló de l'Ensenyament, que té lloc fins el proper 25 de març a Fira Barcelona. El certamen -on es pot trobar informació sobre estudis de batxillerat, universitaris i superiors, cicles de formació professional, idiomes i formació ocupacional i complementària- preveu acollir 80.000 visitants fins diumenge, 25 de març.

Fernández ha estat acompanyat per la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila, i la responsable del Servei d'Informació i Atenció Universitària, Pilar Sánchez. A l'estand de la UdL, que també han visitat el secretari d'Universitats i Recerca, Antoni Castellà, i el secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya, Claudi Alsina, es pot trobar informació sobre els graus, postgraus i altres cursos formatius que es poden cursar a la Universitat de Lleida.