22 de setembre de 2011

. En els campionats del curs 2010-11, la Universitat de Lleida ha aconseguit 53 medalles: 17 medalles d'or, 14 d'argent i 22 de bronze
audio
Vuit estudiants de la UdL, entre els cinquanta millors esportistes universitaris de Catalunya / Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEBertomeu Rigo, millor esportista en cros dels Campionats de Catalunya Universitaris / FOTO: Jordi V. Pou
baixcorva
Un total de vuit estudiants de la Universitat de Lleida estan entre els cinquanta millors esportistes que han participat, durant el curs 2010-11, en els Campionats de Catalunya Universitaris. Són: Enric Martorell, que ocupa el primer lloc pel que fa a la pràctica de BTT, Bartomeu Rigo en cros, Andrea Porta en futbol 7, Carla García en judo, Sergi Abelló en karate, Teresa Pladevall i Hugo Palomar en tenis i, finalment, Montse Benabarre en voleibol platja. La UdL, que s'ha encarregat de coordinar la competició d'enguany a través del Servei d'Esports, ha acollit l'acte de cloenda on s'han lliurat els trofeus dels Campionats.

Pel que fa a les medalles, la UdL n'ha aconseguit en els campionats catalans 53: 17 d'or, en atletisme, bàdminton, BTT, futbol 7, judo, karate, orientació, taekwondo, tennis i voleibol platja; 14 d'argent, i 22 de bronze. Mentre que als campionats d'Espanya 2: Laia Vilalta ha estat argent en la prova dels 400 metres llisos, i Carla García, bronze en judo femení.

Un total de 3.242 estudiants dels totes les universitats públiques i privades de Catalunya han participat en els campionats. D'aquests, 352 han estat alumnes de la UdL, 118 dones i 234 homes. Per categories, 88 esportistes han participat en les disciplines individuals i la resta, 264, ho han fet en els esports d'equip.

La UdL ha aconseguit disset medalles d'or en atletisme, bàdminton, BTT, futbol 7, judo, karate, orientació, taekwondo, tennis i voleibol platja; catorze d'argent i vint-i-dos de bronze
Durant l'acte de cloenda, Joan Biscarri, vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària de la UdL, i Emma Rodero, vicerectora d'Estudiants de la Universitat Pompeu Fabra -que organitzarà els Campionats de l'any vinent- han lliurat un record a totes les universitats participants, a més de la Secretaria General de l'Esport, els ajuntaments de Lleida, Balaguer i Mollerussa, i la clínica l'Aliança que també ha col·laborat en les competicions.