23 d'abril de 2008

Diada de Sant Jordi a la Universitat de Lleida . SANTJORDI / El Servei de Publicacions ofereix aquest dimecres descomptes en obres editades per la UdL amb motiu de la Diada de Sant Jordi

L'horari de venda directa s'amplia per aquesta ocasió, de 9h a 14h i de 15h a 17h, al mateix servei. Els preus reduïts s'aplicaran tant als membres de la comunitat universitària com al públic en general als títols del catàleg.

També amb motiu de la Diada de Sant Jordi, el Centre d'Informació i Documentació per al Desenvolupament surt al carrer per donar a conèixer les seves publicacions de les col·leccions Sud-Nord i Al voltant de... La paradeta està ubicada davant de la Catedral Nova.

La Biblioteca de l'ETSEA per la seua part, regala un llibre a tots els usuaris que utilitzin el servei de préstec durant aquest dia. La temàtica està relacionada amb els estudis que es duen a terme a l'Escola.

MÉS INFORMACIÓ

Servei de Publicacions de la UdL