23 d'abril de 2008
Descarregar pdfUn estudi sobre el PAS recomana crear un servei de resolució de conflictes
Fidel Molina és l'autor d'aquest estudi sociològic encarregat pel Comitè d'empresa
En primer terme, Fidel Molina, Joan Viñas, Josep M. Álvarez i Judith Pintó |
L'estudi, a la presentació del qual van assistir el rector de la UdL, Joan Viñas, el secretari general d'UGT a Catalunya, Josep Maria Álvarez i la presidenta del comitè d'empresa de la UdL, Judith Pintó, s'ha realitzat a partir d'entrevistes i grups de discussió on hi han participat 57 membres del PAS. Iniciat ara fa un any, s'estructura en tres eixos principals: la cultura de l'organització, la formació i la vida quotidiana. En ell es presenta, a més de la diagnosi de la situació actual del personal d'administració i serveis de la UdL, una sèrie de propostes per millorar la integració del col·lectiu en la institució, iniciatives que passen bàsicament, per valorar i avaluar la feina del PAS, millorar la comunicació i la coordinació entre serveis, adequar l'estructura organitzativa a les necessitats actuals, potenciar la mobilitat i la promoció, el treball en xarxa, disminuir la burocràcia, i equilibrar la direcció de la UdL entre un estil "participatiu" i un estil "autoritari".
Tant el secretari general d'UGT a Catalunya, Josep Maria Álvarez, com el rector de la UdL, Joan Viñas, van valorar molt positivament la realització d'aquest estudi pioner a Catalunya, les suggerències del qual, va dir Viñas, seran tingudes en compte.
MÉS
INFORMACIÓ
22 d'abril de 2008
Resum
de l'Estudi Sociològic sobre el Personal d'Administració i Serveis
Les veus contrastades del PAS de la UdL