23 d'abril de 2010

Un expert mundial en el cervell humà fa una classe magistral a Ciències de la Salut
audio
Lliçó magistral del doctor holandès Rudolf Nieuwenhuys a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Rudolf Nieuwenhuys
L'Aula Magna de Ciències de la Salut acollirà el proper dilluns, 26 d'abril, a partir de les 13.00h una lliçó magistral del doctor holandès Rudolf Nieuwenhuys. Aquest professor emèrit de Neuroanatomia de l'Institut de Neurociència d'Amsterdam està considerat un referent mundial en l'estudi del cervell. Nieuwenhuys ha investigat l'anatomia funcional del sistema nerviós central dels vertebrats, des dels peixos fins a l'ésser humà.

El doctor Rudolf Nieuwenhuys és autor del llibre The Human Central Nervous System i d'una enciclopèdia de ters volums sobre l'evolució del sistema nerviós, considerats manuals de referència per l'estudiantat de Medicina d'arreu del món. La seua obra presenta un alt grau d'actualització científica. Per això, molts l'utilitzen per superar els exàmens del MIR a Espanya o els seus equivalents en altres països.