23 de gener de 2012

Nou concurs de la UdL per potenciar l'emprenedoria entre els més joves

. Les idees de negoci s'han de presentar abans del 12 de març
audio
ConcursIdeaUdLDavant la crisi econòmica, més que mai cal tenir imaginació i ganes de tirar endavant nous projectes. Aquest és l'esperit del nou concurs que ha posat en marxa la Universitat de Lleida (UdL) a través del seu Trampolí Tecnològic i amb el suport del Consell Social. La primera edició del Concurs de Desenvolupament d'Idees de Negoci Innovadores IdeaUdL pretén fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els joves de fins a 30 anys.

Aquesta iniciativa anima l'estudiantat, els titulats i els investigadors en formació d'aquesta franja d'edat a aplicar els coneixements rebuts en la seua etapa universitària al desenvolupament de productes i/o serveis amb possibilitat de ser explotats comercialment. Els projectes es poden elaborar individualment o en grups d'un màxim de quatre persones, siguin de la UdL o conjuntament amb participants d'altres universitats. S'han de presentar entre el 20 de febrer i el 12 de març.

El jurat -format per representants de la UdL i professionals de l'àmbit empresarial- triarà un màxim de 10 idees que passaran a la segona fase: l'elaboració dels plans d'empresa. Finalment s'atorgarà un primer premi de 2.000€ i un segon de 1.500€, que els guanyadors hauran de destinar al desenvolupament del projecte. El lliurament dels guardons es farà en un acte públic durant la segona quinzena de maig. Un cop finalitzat el concurs, el Trampolí Tecnològic de la UdL donarà suport als projectes perquè es facin efectives les idees de negoci plantejades.

Bases del Concurs de Desenvolupament d'Idees de Negoci Innovadores IdeaUdL