23 d'octubre de 2008

. PREMIS / La UdL convoca la primera edició dels premis de vídeo digital per a la comunitat universitària i alumnes de Secundària

Premis de Video Digital UdL 2008Amb el lema "La UdL i jo", un dels objectius principals del certamen, patrocinat pel Consell Social, és copsar la idea que els alumnes dels Instituts d'Ensenyament Secundari (IES) tenen sobre la institució. Els autors poden exposar què pensen de la Universitat, quines vivències o relacions han tingut, i qualsevol història que es pugui emmarcar en el lema proposat.

Les obres, que han de tenir una durada compresa entre els 30 i els 90 segons, han de ser originals i inèdites. S'han de presentar en format digital (wmv, DivX, mpeg...) amb una mida mínima de 360 x 288 píxels. Les propostes es poden signar individualment o en grup, amb un màxim de tres persones. El termini per lliurar els treballs s'esgota el 30 de gener de 2009. El veredicte es farà públic a partir del 16 de febrer.

El jurat podrà atorgar un màxim de cinc premis en cadascuna de les categories. Els guanyadors rebran 300 euros per adquirir llibres, música, material educatiu o informàtic. Les peces premiades es podran veure a la pàgina web de la UdL.

MÉS INFORMACIÓ

Servei d'Extensió Universitària