23 d'octubre de 2013

Col·laboració entre la UdL i la Obra Social "la Caixa"

Conveni La Caixa - Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEJaume Massana i Roberto Fernández/ Foto: UdL
baixcorva
El rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández i el director territorial  de “la Caixa” a Catalunya, Jaume Masana, han signat un conveni de col·laboració pel qual l’Obra Social “la Caixa” aporta 24.000 euros a una convocatòria d’ajudes de la UdL. Aquesta convocatòria està adreçada als membres de la comunitat universitària que desenvolupin activitats formatives complementàries (cursos, jornades, cicles, etc) que, atesa la seva rellevància social i cultural tinguin com a objectiu atendre demandes de la societat per la vida de la formació, el debat, l’estudi i l’anàlisi.

El conveni també determina que part d'aquest ajut anirà destinat a la realització d’activitats que permetin garantir la igualtat d’oportunitats de l’estudiantat amb discapacitat i amb necessitats educatives especials en el marc el programa UdL per a Tothom, destinat a afavorir la formació superior i promoure la participació de les persones que presenten alguna discapacitat a la Universitat de Lleida.

TEXT: Departament de Comunicació Obra Social "la Caixa"/Oficina de Premsa UdL