24 de març de 2009

La UdL enceta aquest dimarts un cicle de cafès científics oberts a tota la ciutadania per atansar la recerca a la societat

David de Lorenzo. Nutrigenòmica UdL
[+] AMPLIAR IMATGEL'objectiu és organitzar conferències divulgatives en un entorn distès, fora de l'estricte ambient acadèmic
La primera conferència, que porta per títol El paper del sexe en l'evolució de l'ésser humà, pretén celebrar el 200 aniversari del naixement de Charles Darwin (1809-1892), pare de la teoria de l'evolució mitjançant la selecció natural. L'encarregat de la xerrada serà el doctor Arcadi Navarro, investigador ICREA de la Universitat Pompeu Fabra, director del node de genòmica poblacional de l'Institut Nacional de Bioinformàtica i sots director del nou Institut de Biologia Evolutiva. L'acte tindrà lloc a partir de les 19.00 hores a La Caseta de Gretel, al costat de la Facultat de Medicina.

L'organitzador del cicle és el professor David de Lorenzo, del Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques. De Lorenzo ha explicat que l'objectiu de la iniciativa és organitzar petites conferències divulgatives sobre ciència en un entorn distès, fora de l'estricte ambient acadèmic. Es pretén així afavorir la comunicació entre el públic i el conferenciant. Els cafès científics es realitzaran una vegada al mes fins a finals d'any.