24 d'octubre de 2011

Premi FUNDE al Grup de Recerca Consolidat en Mediació Lingüística de la UdL
audio
Premi FUNDE al Grup de Recerca de la UdL de Mediació Lingüística - Universitat de Lleida (UdL)
[+] AMPLIAR IMATGELes membres del grup de recerca, amb la degana de la Facultat de
Ciències de l'Educació/ FOTO: UdL
L'associació de dones empresàries, directives i professionals, FUNDE, ha guardonat al Grup de Recerca Consolidat en Mediació Lingüística de la Universitat de Lleida, per la seua trajectòria i recerca investigadora. La gala d'entrega dels premis va tenir lloc aquest passat divendres a la Seu Vella de Lleida i va comptar amb la presència de mig miler de persones. En aquesta sisena edició, més d'una seixantena de persones i entitats van presentar candidatura als premis FUNDE.

El grup, que coordina l'actual vicerrectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila; té com a principals objectius la recerca en l'àmbit lingüístic i de la didàctica de la llengua i s'endinsa, entre altres, en la investigació de la lexicografia, el plurilingüisme a l'ensenyament, o l'aplicació de les TIC a l'ensenyament de segones llengües. L'equip està format per Montserrat Casanovas, Maria Bargalló, Rosa Mateu, Olalla Martínez i Anna Serrano.