24 d'octubre de 2012

La UdL formalitza la seua col·laboració amb l'Institut de Biodiversitat Tropical
audio
Conveni Biodiversitat Tropical / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUn instant de la signatura del conveni de col·laboració / FOTO: UdL
baixcorva
L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la Universitat de Lleida acollirà la formació teòrica que programa l'Institut de Biodiversitat Tropical (IBT), mercès de l'acord marc de cooperació que s'ha signat aquest matí entre ambdós institucions. Amb el conveni, que té una vigència de cinc anys, es formalitza la col·laboració que tenen la UdL i l'IBT des de fa cinc anys en matèria d'intercanvi de professorat, estudiantat i recerca.

El rector, Roberto Fernández, ha destacat l'oportunitat que suposa l'acord per a la Universitat, ja que serà la UdL la que expedirà els títols en un àmbit on, al sud d'Europa, existeix poca formació. Per la seva banda, el director de l'IBT, Guillem Chacón, ha explicat prop d'un centenar d'alumnes de la UdL van fer l'any passat una estada al tròpic, gestionada per l'Institut, en diferents països d'Amèrica Llatina, Àfrica, Àsia i Austràlia.