25 de febrer de 2009

El Consell de l'Estudiantat de la UdL ha renovat el seu equip directiu amb la incorporació de tres nous vocals

Mario Sirat, del Consell de l'Estudiantat de la UdL
[+] AMPLIAR IMATGEMario Sirat continua com a coordinador
Pepe Sánchez (Facultat de Medicina), Marc Miró (ETSEA) i Guillem Rueda (Escola Politècnica Superior - EPS) s'han afegit a l'equip coordinador del Consell de l'Estudiantat, que continua encapçalat per Mario Sirat (Medicina). El llistat es completa amb el sotscoordinador, Albert Agraz (EPS). Així ho han decidit els alumnes reunits en una assemblea que també ha servit per elegir els seus representants a les diferents comissions.

El Consell de l'Estudiantat de la UdL és l'òrgan de debat i representació de l'alumnat, a la Universitat de Lleida amb participació en tots els seus òrgans de decisió. El seu objectiu essencial és vetllar pels drets i els interessos de l'estudiantat, vehiculant les seues propostes i demandes dins els òrgans universitaris competents. En aquest sentit, l'equip coordinador ha explicat que entre els seus objectius més immediats hi ha vetllar perquè el Pla de Bolonya sigui el menys perjudicial possible per a l'alumnat i l'organització de la Festa Major de l'Estudiantat, prevista per al 23 d'abril.