25 de juliol de 2013

Dol a la UdL per les víctimes de l'accident ferroviari a Galícia

. Dos estudiants de la Facultat de Medicina han perdut la vida en el sinistre

Concentració de suport a les víctimes de Galícia a la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEEl minut de silenci s'ha fet davant del Rectorat
FOTO: UdL
Unes 200 persones s'han concentrat aquest divendres al migdia davant de l'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida (UdL) per expressar el seu dol arran del tràgic accident ferroviari que s'ha cobrat una vuitantena de víctimes mortals a Galícia. Entre aquestes, dos estudiants de la Facultat de Medicina de la UdL: David Martín i Laura Naveiras, que havien acabat el tercer curs del grau.

El rector de la UdL, Roberto Fernández, ha manifestat la commoció de tota la comunitat universitària per aquest dramàtic sinistre abans de fer un minut de silenci. L'han acompanyat altres membres de l'equip de govern de la Universitat; la coordinadora econòmica del Consell de l'Estudiantat, Gemma Espigares; la degana de Medicina, Rosa Soler; el delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré; la subdelegada del Govern central, Imma Manso; i el president de la Diputació, Joan Reñé.

Alumnat, professorat i membres del Personal d'Administració i Serveis també s'han afegit a la concentració silenciosa per mostrar el seu suport a les víctimes de l'accident i les seues famílies.