26 de febrer de 2010

Prop de 900 alumnes de secundària prenen part a la 3a Jornada de Treballs de Recerca de la UdL
audio
3 Jornada Treballs de Recerca a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Un dels tallers
FOTO: Xavier Goñi
L'estudiantat, provinent de 16 centres de la província de Lleida, ha participat aquest divendres a la 3a Jornada de Treballs de Recerca que organitzen l'Institut de Ciències de l'Educació-Centre de Formació Contínua i el vicerectorat d'Estudiantat de la Universitat de Lleida. L'objectiu de la trobada era compartir experiències, aprofundint en la metodologia i guiatge d'aquests projectes per part dels professors.

Entre els treballs que s'hi han presentat destaquen títols com De l'esclavitud a Barack Obama. Estudi de la situació social de les minories ètniques als EEEUU, Disseny d'un circuit de Fòrmula 1, Musicoteràpia aplicada al Síndrome de Down, Influència de l'entorn en el rendiment escolar o Organismes de suport i sortides a la creació d'empreses a Lleida: PCiTAL i CEEI Lleida.

En el marc de la jornada, alumnes i tutors han exposat projectes de recerca dels diferents àmbits del Batxillerat (humanístic, social, artístic, científic, tecnològic, i de ciència de la natura i la salut). Les activitats han tingut lloc al campus de Cappont. El professor de la UNED Ramon Gonzalo Fernández ha estat l'encarregat de pronunciar la conferència La creativitat en totes les facetes del professorat.