26 de maig de 2009

La dissetena edició de la Universitat d'Estiu bat rècord d'inscripcions en els primers dies de matrícula. Set cursos ja estan complets

Universitat d'Estiu de la UdL 2009
Fins a 500 persones han formalitzat la seua participació a la Universitat d'Estiu de la UdL durant els primers 12 dies de matŕicula. La xifra representa gairebé el doble de la registrada en el mateix període d'inscripcions del 2008. Un dels fets més destacables és l’alt nombre de professionals que s’han apuntat als cursos, la qual cosa confirma la idoneïtat de la Universitat d’Estiu de la UdL com a eina de formació continuada.

La Universitat de Lleida ofereix una opció de cursos prou oberta i versàtil com per donar resposta a les demandes d’un públic heterogeni. Una mostra és que la franja d’edat dels inscrits comprèn persones nascudes entre el 1926 i el 1992. No queden places disponibles als següents cursos: Migracions a la Mediterrània, Pintura Mural: la llum i el color, Educació Emocional, El cavall com a suport pedagògic en l'adquisició de competències d'ajust social, Bones pràctiques en el disseny de pàgines web, Internet i nous mitjans de comunicació, i Un cop d'ull a l'Univers.

La Universitat d'Estiu ofereix enguany un total de 41 cursos. El període de matrícula romandrà obert, mentre quedin places disponibles, fins el dia abans de l'inici de les classes.