27 de gener de 2010

La UdL és la universitat catalana millor valorada per l'alumnat, segons una pàgina web
audio
Estudiants de la UdL al Campus de Cappont
La Universitat de Lleida ha estat votada com la millor de Catalunya i una de les deu millors de tot l'Estat, segons un rànquing elaborat pel fòrum estudiantil patatabrava.com. La UdL obté una puntuació de 8'16 per part de l'estudiantat que ha participat en l'enquesta. Per centres, el que obté la puntuació màxima és INEFC (10), seguit per Medicina (9'13) i Infermeria (9). L'Escola Politècnica Superior obté un 8'33; la Facultat de Lletres, un 8'17 i ETSEA, un 7'5. Tanquen la llista la Facultat de Dret i Economia (7'19), Ciències de l'Educació (6'64) i Turisme (5'5). Per titulacions, entre les que obtenen un 10, a banda d'INEFC, trobem també Enginyeria Tècnica Mecànica, Biotecnologia, Enginyeria Agrària, Educació Musical i Educació Física, i Comunicació i Periodisme Audiovisuals.

Patatabrava.com és una xarxa social creada l'any 2002 a la Facultat de Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seu objectiu principal és posar en contacte els universitaris de tot Espanya. Inclou un repositori amb més de 20.000 arxius d'apunts, consells i frases mítiques de professors. Actualment compta amb 220.000 usuaris registrats, 8.000 dels quals han avaluat el seu centre docent.