27 de juny de 2012

Professorat de la UdL assessora alumnes de batxillerat en el seu 'projecte d'investigació'
audio
Treballs de recerca de secundària / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUna de les sessions de treball del Programa Itinera al Campus de Cappont / FOTO: UdL
baixcorva
La Universitat de Lleida ofereix enguany per primer cop la possibilitat que professorat de la UdL assessori alumnat de batxillerat en la realització dels seus treballs de recerca. Es tracta del programa Itinera que coordina la Unitat de formació de professorat d'infantil, primària i secundària de l'Institut de Ciències de l'Educació-Centre de Formació Contínua (ICE-CFC) de la UdL i al qual s'hi han acollit un total de set estudiants dels instituts Màrius Torres, Ronda, Guindàvols, Alfons Costafreda de Tàrrega i Col·legi Arabell.

Avui, personal del Servei de Biblioteca i Documentació de la UdL els ha explicat com es fan les recerques bibliogràfiques, mentre que ahir van conèixer la metodologia que s'utilitza en un treball de recerca. Els estudiants ja s'han entrevistat amb els professors que els assessoraran i que pertanyen a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, les facultats de Medicina, Lletres i Ciències de l'Educació, a més de l'Escola de Relacions Laborals.

El Programa Itinera ofereix assessorament universitari ja sigui a treballs que hagin proposat els propis estudiants o a temes que hagi ofert la Universitat de Lleida.