28 de desembre de 2011

Nova coordinació al Consell de l'Estudiantat
audio
Consell de l'Estudiantat - Universitat de Lleida (UdL)
[+] AMPLIAR IMATGEFrancesc López, Gemma Espigares i Aurembiaix Giribet / Foto: Consell de l'Estudiantat (UdL)
baixcorva
Aurembiaix Giribet, Francesc López i Gemma Espigares són els nous responsables del màxim òrgan de representació de l'estudiantat, després de resultar escollits per 18 vots a favor i 8 en blanc, el passat 22 de desembre. Substitueixen en el càrrec a Ares Navarro que n'era la coordinadora des de l'octubre passat.

El Consell de l'Estudiantat passa així a tenir tres persones en la coordinació, i no una com fins ara, gràcies a la modificació que s'ha fet del seu reglament intern. D'aquesta manera els nous responsables es podran repartir els diferents àmbits que engloba la coordinació del Consell. Aurembiaix Giribet (alumna de la Facultat de Dret i Economia) s'ocuparà de la part institucional externa, mentre que Francesc López (estudiant del mateix centre) tindrà assignades les tasques de coordinació interna. Pel que fa a Gemma Espigares, de la Facultat d'Infermeria, serà responsable dels afers econòmics i de qualitat.

Entre els punts forts del seu programa, destaquen potenciar la participació i el sentiment de pertinença de l'estudiantat de la UdL, i vetllar per la correcta implantació de les noves metodologies vigent dins el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior.