28 de febrer de 2006

Florià Belinchón, estudiant de la UdL, guanya el IX Concurs de cartells de la Universitat d’Estiu

El jurat del concurs de cartells de la Universitat d’Estiu ha escollit avui l’obra amb el lema I like to play de Florià Belinchón Majoral, d’entre les 32 que s’hi han presentat, com a guanyadora d’aquesta novena edició.

Belinchón, que ensenya anglès en una escola d’Ivars d’Urgell, va estudiar a la facultat de Ciències de l’Educació de la UdL, on es va especialitzar en llengua estrangera, i actualment estudia Comunicació Audiovisual a la mateixa universitat.

L’any 2003, va ésser el guanyador ex aequo del premi de literatura Sant Jordi de la facultat de Ciències de l’Educació i, el 2004, va quedar finalista en el concurs de cartells de Carnestoltes de l’Ajuntament de Lleida.
Les obres presentades en aquest IX Concurs de cartells de la Universitat d’Estiu estaran exposades al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus de Cappont) fins al proper 22 de març.

Concurs de Cartells Universitat d'Estiu 2006