28 de setembre de 2010

Jornada de Mobilitat Sostenible aquest divendres al campus de Cappont
audio
Cessió de Bicicletes. Universitat de Lleida
Un dels primers beneficiaris del programa de cessió de bicicletes a l'estudiantat

La Universitat de Lleida posarà en marxa aquest divendres, 1 d'octubre, una enquesta sobre l'ús dels diferents mitjans de transport dins de la comunitat universitària. Ho farà aprofitant la Jornada de Mobilitat Sostenible que es desenvoluparà al campus de Cappont. L'objectiu de l'estudi és conèixer els hàbits d'estudiantat, professorat i Personal d'Administració i Serveis pel que fa als seus desplaçaments als diferents campus, per després potenciar la utilització de la bicicleta. Els participants també podran fer els seus suggeriments perquè la UdL implementi mesures que potenciïn la mobilitat sostenible.

La Jornada de Mobilitat Sostenible de divendres preveu la instal·lació d'un estand davant del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, en què es facilitarà informació sobre el Programa de Cessió de Bicicletes a l'estudiantat que es va iniciar el 2008 i com circular amb aquests vehicles per la ciutat. També hi haurà un taller per fer xapes amb imatges relacionades amb les bicis, a càrrec del Bicicleta Club de Catalunya, amb el que la UdL signarà un conveni de col·laboració.