3 de març de 2010

Una alumna de Ciències del Treball guanya el concurs de carpetes de la UdL per al curs 2010-2011
audio
Concurs de Carpetes de la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE El rector i el vicerector d'Estudiantat, amb els tres finalistes
Anna Codina, que ha batejat la seua proposta amb el nom de Lletres, colors, vitralls, ha rebut un premi en metàl·lic de 1.000 euros. Li han lliurat el rector, Joan Viñas, i el vicerector d'Estudiantat, Xavier Gómez. El guanyador l'han decidit prop de 1.800 membres de la comunitat universitària a través del vot electrònic (un per persona). Lletres, colors, vitralls ha rebut 922 vots (52'12%). En segon lloc ha quedat Sinestèsia, de Jaume Bitterhoff, amb 438 (24'76%) i en tercer, Cargols del saber, de Marc Canudes, amb 409 vots (23'12% del total).

Entre els votants que han participat en la tria de la carpeta s'ha sortejat un ordinador ultra portàtil. L'afortunada ha estat una alumna de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària.