3 de març de 2010

Experts de l'OCDE analitzen el sistema universitari català

. Visiten demà la UdL per examinar-ne l'impacte i el retiment de comptes a la societat
audio
Delegació de l'OCDE a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Els representants de l'OCDE s'han reunit amb els rectors de les universitats catalanes
Una delegació d'experts internacionals de l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) visitarà la UdL aquest dijous, 4 de març, en el marc d'un viatge a Catalunya per analitzar l'impacte de les universitats en el desenvolupament econòmic, social i cultural del territori. La iniciativa està impulsada per l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP), la Generalitat, la Fundación Conocimiento y Desarrollo, l'Ajuntament de Barcelona i el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.

L'equip està format per tres membres de l'OCDE i representants de la Universitat de Cornell d'Estats Units, l'Institut de Tecnologia de Dublín, la Universitat de Londres i la Universitat d'Aveiro (Portugal). Després de visitar in situ els centres i reunir-se amb altres actors socials, els experts elaboraran un informe amb recomanacions per a millorar la contribució de les universitats al desenvolupament regional de Catalunya i reforçar les relacions amb altres agents dels sectors econòmics i socials.