30 de juliol de 2007

Reobre portes la biblioteca de Cappont

Biblioteca de Cappont. [+] ampliar imatge
Biblioteca del Campus de Cappont
La biblioteca del campus Cappont obre de nou les seues portes dimecres 1 d'agost en l'horari habitual d'estiu de les biblioteques de la UdL, és a dir, de 9 del matí a 9 del vespre. Les seues instal·lacions han estat tancades durant tot el mes de juliol a causa del trasllat del fons de la biblioteca de Ciències de l'Educació a Cappont i als treballs d'integració d'aquest fons al de la biblioteca de Cappont.

A partir d'ara, a la biblioteca de Cappont s'hi poden trobar no només els fons bibliogràfics de les àrees de dret, empresarials, treball, informàtica i enginyeria, sinó també els de les àrees de psicologia, pedagogia, educació social i sociologia, que fins aquest moment pertanyien a la biblioteca de Ciències de l'Educació, ubicada al complex de la Caparrella.

La biblioteca, que ha vist ampliat el seu fons de 64.100 volums, amb 40.900 més procedents de Ciències de l'Educació, s'organitza per plantes, segons la Classificació decimal universal. Així, a la primera planta, hi trobem les seccions d’obres de referència, reserva, audiovisuals, el fons del Centre d’Estudis i Documentació de la Dona, treballs i projectes de final de carrera, les novetats bibliogràfiques, així com el fons general temàtic (informàtica, psicologia i ciències socials). A la segona, s'han ubicat les obres de referència de l’àrea de dret i el fons temàtic de dret, economia, empresarials, educació, treball social, llengües, art i història; mentre que l'hemeroteca, la docimoteca i les col·leccions especials (llibres infantil i juvenil, llibres de text i fons de història de les universitats) estan a la tercera planta.

A partir del mes de setembre l'horari de la biblioteca s'ampliarà fins a les 22 h.

MÉS INFORMACIÓ

Servei de Biblioteques