30 de maig de 2008

. CONVENI / El Servei de Biblioteca i Documentació s'obre als enginyers agrònoms gràcies a un conveni entre el Col·legi Oficial de Catalunya i la UdL

osep Maria Rofes i Joan Viñas. Conveni Agrònoms - Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEJosep Maria Rofes i Joan Viñas
Els membres del Col·legi Oficial d'Enginyers Agrònoms de Catalunya ja poden gaudir del Servei de Biblioteca i Documentació de la Universitat de Lleida, gràcies a un conveni signat aquest dijous entre Josep Maria Rofes (degà del Col·legi) i Joan Viñas (rector de la UdL). Els agrònoms col·legiats hauran de sol·licitar un carnet d'usuaris externs a la biblioteca de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA). Amb aquest podran accedir als serveis i els fons documentals de totes les biblioteques de la UdL per consultar catàlegs, documents i recursos electrònics. També tindran accés al préstec dels fons bibliogràfics de la Universitat, l'obtenció de documents d'altres institucions i alguns cursos de formació.

El conveni té una durada d'un any, prorrogable per períodes successius.