31 de maig de 2006

La Universitat d'Estiu arriba a 125 inscripcions en el novè dia de matrícula

La Universitat d’Estiu de la UdL compta ja amb 125 inscripcions entre els cursos propis que ofereixen a la Seu d’Urgell, Lleida, Erill la Vall i Tremp, en el novè dia de matrícula.

Cartell guanyador Universitat d'Estiu 2006

El curs Introducció als SIG (Sistemes d’Informació Geogràfica) en Programari Lliure ha tancat la inscripció, perquè ha omplert totes les places disponibles en menys de quatre dies de matrícula.

Pràcticament la meitat dels matriculats, concretament 60, són estudiants dels diferents centres de la Universitat de Lleida, la procedència dels quals per ordre de major a menor és: l’ETSEA, la Facultat de Lletres, la de Ciències de l’Educació, l’Escola Politècnica Superior, la Facultat de Dret i Economia, i la de Medicina.

La resta de matriculats que no són estudiants de la UdL és professorat de primària i secundària (17), estudiants que provenen d’altres universitats de la xarxa de l’Institut Joan Lluís Vives (13), jubilats (9), personal de la UdL (6) i altres professionals (20).

La majoria de matriculats (78) són de la província de Lleida, mentre que la resta provenen de Barcelona, Tarragona, Girona, Andorra, Madrid, Aragó i de l’estranger (Alemanya, Rússia, Itàlia i Holanda).

Les inscripcions es realitzen a l’Oficina de la Universitat d’Estiu de la Universitat de Lleida (Av. Jaume II, 71, 25001). També poden formalitzar-se per telèfon (973 703 390) o via electrònica. D’altra banda, la informació completa de la Universitat d’Estiu, així com les possibilitats d’allotjament a les seus on es realitzen els cursos, es troba disponible a Internet a l'adreça http://estiu.udl.cat.

Més informació i inscripcions:

• Oficina de la Universitat d'Estiu
  • Universitat de Lleida