31 de maig de 2006

El campus de Cappont obre sales d'estudi a la nit

EstudiantsL’edifici Polivalent del campus de Cappont ja ofereix sales d’estudi i sales d’usuaris, en horari nocturn, durant els caps de setmana i dies festius, amb l’objectiu d’oferir a la comunitat universitària de la Universitat de Lleida més espais d’estudi en horaris més amplis.

El vicerectorat d’Estudiantat, Xavier Gómez, ha manifestat que “amb l’obertura d’aquest servei s’atén una sol·licitud del Consell d’Estudiants de Dret i Economia”.

No obstant això, ha puntualitzat que el servei s’adreça a tota la comunitat universitària i que se suma al que ofereixen els campus de l’ETSEA i de Ciències de la Salut.

Amb la finalitat de no interferir en el bon funcionament dels espais i de facilitar-ne la neteja, les sales s’obren a mesura que van acabant les classes i, al matí, es tanquen mitja hora abans de l’inici de les classes.

Per accedir a les sales d’estudi i d’usuaris, que acolliran aquest servei durant tot el curs, cal presentar el carnet de la UdL al personal de seguretat del campus.